Ceny účtovníckych služieb
a) základná suma (platí aj pre jednoduché aj pre podvojné účtovníctvo)
- sro, platiteľ DPH: základná suma 140 eur/mesiac
- sro. neplatiteľ DPH: základná suma 120 eur/mesiac
b) suma za účtovné položky
- manuálne zaúčtovanie v podvojnom účtovníctve: 0,72 eur za jeden doklad/pohyb*
- automatické zaúčtovanie v podvojnom účtovníctve (do 3000 pohybov/mes): 0,15 eur za jeden doklad/pohyb*
- automatické zaúčtovanie v podvojnom účtovníctve (nad 3000 pohybov/mes): 0,09 eur za jeden doklad/pohyb*
*) za jeden doklad/pohyb sa chápe napríklad:
- jeden príjmový alebo výdavkový pokladničný doklad (denná tržba z registračnej pokladne je zaúčtovaná jedným príjmovým dokladom za deň),
- jedna prijatá alebo odoslaná faktúra
- každý jeden pohyb na bankovom účte (ak na jednom výpise je v jeden deň viac bankových poplatkov, rátajú sa spolu ako jedna položka)
c) mzdové účtovníctvo
- každý evidovaný zamestnanec: 20 eur/mesiac
d) ročne raz za účtovnú závierku a daňové priznanie (len pre firmy, ktorým priebežne účtujeme)
- v podvojnom účtovníctve 130 eur
e) iné
- účasť na kontrole (vrátane času strávenej cestou tam a späť): 30,- eur/hodina
- cestovné náklady (mimo Štúrova, ak cestu nezabezpečuje klient): 0,35 eur/km
- za podanie dodatočného priznania DPH (z dôvodu neskorého odovzdania podkladu): 30 eur
- za podanie priznania DPH neplatiteľa (napr. registrovaného podľa §7): 20 eur
- za podanie zahraničného priznania DPH alebo žiadosti o vrátenie zahraničnej DPH: 30 eur + 1 eur za každý doklad
(za prípravu a podanie SK riadneho priznania DPH sa zvlášť neplatí, je to v základnej mesačnej cene platiteľa)
- vybavenie dobrovoľnej registrácie za platiteľa DPH: 200 eur
- vybavenie tlačiva A1: 30 eur + 10 eur za každého zamestnanca
- Spracovnie a podanie hlásenia Intrastat - spracuje a účtuje colný špecialista
- Štvrťročné hlásenie o odpadoch a obaloch: 30 eur / hlásenie
- Štatistické hlásenie žiadané od danej firmy - príprava a podanie: 20 eur / hlásenie
- Oznámenie nákupu použitého mot.vozidla z cudziny: 5 eur / vozidlo
- Spracovanie dokumentácie Transferového ocenenia: 100 eur + 50 eur/ každý druh tranzakcie
f) konzultácie
- Platená konzultácia pre klientov: 45 eur/hod.
- Bezplatná konzultácia je možná v týchto prípadoch:
- prvá konzultácia pred založením spoločnosti
- prvé konzultácie účtovných klientov
- e-mailové odpovede na bežné otázky
- bežná komunikácia s poverenou účtovníčkou firmy
Príklad výpočtu mesačnej ceny za podvojné účtovníctvo (pre s.r.o., platiteľa DPH):
popis |
počet |
jedn.cena |
celkom |
základná platba (s.r.o., platiteľ DPH) |
1 |
140 |
140.00 |
odoslané faktúry |
40 |
0,72 |
28.80 |
došlé faktúry |
20 |
0,72 |
14.40 |
bankové pohyby na účte |
90 |
0,72 |
64.80 |
pokladničné doklady |
30 |
0,72 |
21.60 |
záväzkové a interné doklady |
6 |
0,72 |
4.32 |
spracovanie a odovzdanie prizn. DPH za účtované obdobie |
1 |
0.00 |
0.00 |
mzdové účtovníctvo - 1 zamestnanec |
1 |
20 |
20.00 |
|
|
EUR: |
293.92 |
Spracovanie účtovnej závierky a daňového priznania v podvojnom účtovníctve 130 eur.
Uvedené ceny sú bez DPH.